ExceptionHandler::GenerateDump sys_pipe failed:Too many open files

Saturday, 21 September 2013 | Views: 340

Problema provine din partea unui plugin codat incorect, desi el functioneaza ... deschide (cu fopen) fisierul din care citeste datele si nu-l mai inchide niciodata. Oricum ar fi, chiar si daca ar fi codat corect (cu fclose la final) mi se pare o pierdere atat de timp cat si de resurse sa citesti un fisier la fiecare conectare a jucatorului.

Plugin-uri ce influenteaza acest comportament:

connect_exec.amxx (Titular: anakin_cstrike) dar pot exista bineinteles si alte variante copiate, adaptate care fac acelasi lucru.
played_time.amxx (Titular: Unknown) + variante

Se va purcede la dezactivarea plugin-urilor in cauza + restart la server (foarte important, restart la server DIN panoul de control!) O alternativa pentru connect_exec ar fi ceva facut in 2 minute:

    #include 


    #define PLUGIN "New Plug-In"

    #define VERSION "1.0"

    #define AUTHOR "xxx"



    public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    }


    public client_putinserver(id) {

    client_cmd(id, "bind v +ultimate");

    return PLUGIN_CONTINUE;

    }

Se va modifica ce e scris cu rosu ori se vor adauga noi linii similare celei in cauza, iar compilarea se face aici > http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi

Back to list